Musikal tönt!

Idag har två lärare vart här, alla rätt på matte diagnosen (stolt!). Sen har jag vart sjukt trött hela dagen, sov bara någon timma inatt :(, Tack för det medicinen!. Har haft Alla hairspray låtar på huvudet hela dagen , dom är grymt bra! haha jag är lite musikal tönt för dom som inte visste det! :D Aja, snart kommer Elin hit och vi ska väll spela lite Gitarr !:) Jag fick MVG i Gitarr på musiken by the way! (Stolt igen!). Mina armar är ömma efter allt dropp och det känns väll lite sissådär, inte så jättetaggad inför det nya droppet på torsdag med andra ord. Men det blir säkert bra ! något jag dock är taggad inför är Järnklockan, nu kör vi !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0